التخطي إلى المحتوى

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته سوف يقدم لكم موقع لحظات مميزات برج الحمل رجل برج الحمل يحب شريكته تكون قوية ومحاربة زيه، ويحبها تتكلم معاه وتناقشه بالتساوي من غير خضوع وضعف بالعكس يحب يحس ان قوته لها قوة مقابلة عندها، بيحتاج اوي للشريكة اللي تساعده في قراراته وتسانده في كل الخطوات اللي وهيفضل يحاول ويحاول لحد لما ينجح زي ماقلنا في النقطة اللي فوق

الرجل الچان

رجل برج الحمل يحب اوي اه يكون محط اعجاب البنات، بيدخل في العلاقات دي من باب التحدي وبيكون عنده يقين انه حيكسب وده بسبب الشغف والروح القتالية اللي بيتمتع بيها رجل برج الحمل، بيعرف امتى يبتسم ابتسامه ساحرة وامتى يجامل وامتى يغازل وعشان كده في 99% من الحالات بيكسب التحدي، وعشان كده كمان تلاقي عنده معجبات كتير وبينطبق عليه لقب حبيب الجماهير.

محظوظة اللي يحبها

رجل الحمل بيؤمن تماما بالحب المثالي وبالشريك المثالي اللي يتنطبق عليه كل الصفات اللي هو بيتمناها، ويوم ما حيلاقيها حيقع في حبها فورا ومش حيقبل كلمة رفض، وعلى طول حيبدأ معركته ومحاولة الوصول لقلبها والفوز بيها، وكل ما كانت المعركة اصعب كل ما ده حيديله حماس اكتر عشان يوصلها ويكسب حبها وموافقتها.

ربما تشاهد أيضأ:
توقعات برج الميزان 2020

عاشق للتحدي

الرجل الحمل بيدور على التحدي في كل مجالات حياته، في حياته العملية والشخصية.. في شغله هتلاقيه بيدور على المشاريع الجديدة الصعبة، وهيشتغل فيه بحماس منقطع النظير وغالبا في النهاية بينجح.. حتي لو كان المشروع نجاحة صعب بالنسبه للناس التانية، بس بالنسبة للرجل ده مفيش تحدي أبدًا صعب وعلي العكس بقي لو كان شغال في مشروع بيتقدم بصورة بطيئة هتلاقيه زهق ومش قادر يكمل فيه لإنه صبره قليل ومش بيقبل انه يكون شغال في حاجة مش ناجحة…كمان في العلاقات موضوع التحدي موجود وبشدة، هو كل مايشعر إن البنت اللي هو معجب بيها صعب الوصول ليها هتلاقيه بيبذل المستحيل عشان يوصللها وهيفضل يحاول ويحاول لحد لما ينجح زي ماقلنا في النقطة اللي فوق.

ربما تشاهد أيضأ:
توقعات برج الثور لشهر 2 فبراير 2020

قلبه ابيض جدا

بالرغم من ان رجل الحمل احيانا بيبان مسيطر وممكن كمان عصبي وعدواني، لكن في الحقيقة هو حساس جدا من جواه وقلبه ابيض اوي، لو لقى ان شريكة حياته متفهمه شخصيته وبتقدم تنازلات عشان علاقتهم تستمر فهو مش حيتردد انه يقدم تنازلات هو كمان وبمنتهى البساطة.

الشريكة القوية من اهم احتياجاته

رجل برج الحمل يحب شريكته تكون قوية ومحاربة زيه، ويحبها تتكلم معاه وتناقشه بالتساوي من غير خضوع وضعف بالعكس يحب يحس ان قوته لها قوة مقابلة عندها، بيحتاج اوي للشريكة اللي تساعده في قراراته وتسانده في كل الخطوات اللي بياخدها لحياته يحب الشريكة اللي تشجعه وتقوية ايا كان قراره ده، ومن ناحيته هو بيلتزم بوعوده وتعهداته وبيخلص لشريكته ويكون وفي لها جدا.

ربما تشاهد أيضأ:
توقعات برج السرطان شهر ابريل 4/2020

كريم من غير تبذير

لو شوفت تصرفات رجل برج الحمل من بعيد ممكن تتهمه بالتهور والتبذير لأنه دايما يشتري اللي على مزاجه واللي بيعجبه بصرف النظر هو محتاجله ولا لأ، لكن لو كنت قريب منه شوية حتعرف ان هو دايما محافظ على هامش من الامان مش دايما بيخلص كل فلوسه لازم بيحتفظ بشوية مدخرات وبيعرف امتى هو دخل مرحلة الخطر ولازم يخلي باله، اما الادخار بالنسبه له فهو بيحوش عشان يشتري اللي بيحبه كله ومش حيتأخر عن صرف الفلوس في شراء الحاجات اللي بيحبها عشان عارف انه حيدخر ويحوش مرة تانية.

ربما تشاهد أيضأ:
توقعات برج الحوت لشهر 8 اغسطس 2020

وللمزيد زوروموقعنا اكبر موقع في الشرق الأوسط والعالم موقع لحظات زورونا لكي تعرفو اكثر عن الابراج

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *