التخطي إلى المحتوى

كلمات اغنية عاطف وفاتن تامر حسنى يقدمها الان موقع لحظات الذى يعرض كل ما هو جديد ومميز. وهى من اروع واحلى اغانى المطرب تامر حسنى .تامر حسنى هو مطرب ومغنى وممثل مصرى معروف ومن اشهر الاوجة الصاعدة فى مجال الفن والغناء فى الوطن العربى خلال السنوات القليلة الماضية ولقب بالكثير من الالقاب منها لقب نجم الجيل

ربما تشاهد أيضأ:
كلمات اغنية نوح قلبي - غناء محمد الشحي

كلمات اغنية عاطف وفاتن تامر حسنى

مراتك دي ام عيالك
وهي دي في الدنيا باقيالك
متجرحش يوم مشاعرها
ومتقولش خيرها فغيرها

دي مراتك ام عيالك
ولو انت امك داعيالك خليك شاب سيطره
ومتخليش واحده من اياهم تجيبك هوب لورا
يا عاطشف يا فاتشن منور يا ابو الكبالن

نادو علي عريسنا الأمور
يا عاطشف يا عاطشف
قولو لعروستنا مبروك
يا فاتشن يا فاتشن
يا ويلو اللي ينسه مراتو
ويعمل غلطه حياتو

ربما تشاهد أيضأ:
كلمات اغنية يا نهار ابيض مصطفى كامل

اصحى وفوق يا برنس
اصحي وفوق يا مدير
ركز بقي يا كبير
وخليك جدع وكفاءه
وكفايه بقي تتشاقى

اياك تبيع الدهب وتاخد مكانه زلط
بيتك حرام يتخرب وتعيش عالطول في غلط

تات تات تاتا تااات
يا عاطشف يا عاطشف
تات تات تاتا تااات
يا فاتشن يا فاتشن

مراتك دي هي الليله يا عاطشيف
وهي اللي لامه العيله يا عاطشيف
و هي اللي واقفه وساده و جنبك وقت الشده
ليه العك ليه وانا وحشه ولا ايه
ليه العك ليه وانا وحشه ولا ايه

ربما تشاهد أيضأ:
كلمات اغنية ايه اللي وصلنا لكده - وائل جسار

عاطف يا عاطف يا تيفه يا طفطف
من النهارده هنبطل نستظرف
انسي اي واحده عرفتها يوم من الايام
ركز بس في حياتك في ولادك ركز في المدام

و لو ضميرك نايم قوله هوبا اصحي يلا وفوق
متخليش مراتك الحلوه تاخدك من امك و ابوك

ومتعملش اللي يدينك
ومتمشيش ورا شيطاينك
دي هي اللي بتحبك

ربما تشاهد أيضأ:
كلمات اغنية اخترت صح - تامر حسني

طب قسم يا فناناس حلاوتك يا فناناس
و طول فالتقسيمه ورقصني طبل و زمر

طب بيسي بيسي بيسي
و ابعد كده عن قميصي
طب بيسي بيسي بيسي
قول يا شقلشا

وعلي رأي المثل قال يا قاعدين موقفتوش ليه

ملحن اغنية عاطف وفاتن تامر حسنى

اسم الاغنية : عاطف وفاتن

غناء : تامر حسنى

ربما تشاهد أيضأ:
كلمات اغنية شلتك من قلبي اليسا

كات الاغنية : تامر حسنى

 

وللمزيد من الاشعار والقصص والحكايات والنكت وازياء للحوامل وكلمات اغانى وقران وادعية واذكار واكل وشراب تابعونا على موقعنا الذى يدعى موقع لحظات ستجدون كل ما هو جديد ومميز

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *